ΦΤΑΝΕΙ, ΩΣ ΕΔΩ!!! Το τελευταίο διάστημα η ελληνική παροικία του Μονάχου παρακολουθεί με μεγάλη έκπληξη και έντονη ανησυχία την απόφαση του Συντονιστή Εκπαίδευσης, κ. Παπατσίμπα, για το κλείσιμο του 4ου Ελληνικού Δημοτικού Σχολείου Μονάχου.
Όπως σας είχαμε ενημερώσει, και σύμφωνα με τις πάντα έγκυρες πληροφορίες του gr-news.de, η απόφαση αυτή προβλέπει τη διασπορά των 180 Ελλήνων μαθητών του σχολείου στα υπόλοιπα τρία ελληνικά δημοτικά της περιοχής.
Η απόφαση του Συντονιστή Εκπαίδευσης, κ. Παπατσίμπα, να στεγαστεί το 2ο Γυμνάσιο στο κτίριο του 4ου Δημοτικού Σχολείου προκάλεσε έντονες και εύλογες αντιδράσεις στο Μόναχο.
Σύμφωνα με τους γονείς, η απόφαση ελήφθη μονομερώς, χωρίς προηγούμενο διάλογο ή διαβούλευση με τα αρμόδια συλλογικά όργανα, γεγονός που χαρακτηρίστηκε ως «αντιδημοκρατικό και απαράδεκτο».
Την Κυριακή, 30 Απριλίου 2017, ο Σύλλογος Γονέων και Κηδεμόνων του 4ου Δημοτικού Σχολείου κάλεσε τους γονείς σε γενική συνέλευση.

Η ανταπόκριση ήταν μαζική, με τη μεγάλη αίθουσα του σχολείου να γεμίζει ασφυκτικά.

Κατά τη διάρκεια της συνέλευσης, το προεδρείο έκανε αναλυτική ενημέρωση για τις τελευταίες εξελίξεις και τα σχέδια που, όπως ανέφερε, απειλούν τη λειτουργία του σχολείου, ενός από τα σημαντικότερα ελληνικά εκπαιδευτικά ιδρύματα του Μονάχου.
Οι γονείς εξέφρασαν την έντονη δυσαρέσκειά τους για τον τρόπο με τον οποίο ανακοινώθηκε η απόφαση, η οποία έγινε γνωστή μέσω των νέων δρομολογίων των σχολικών λεωφορείων και όχι μέσα από επίσημη ενημέρωση του Συντονιστή Εκπαίδευσης.
Ιδιαίτερη εντύπωση προκάλεσε και η στάση των αρχών, καθώς, όπως καταγγέλλεται, δεν εξετάστηκε καμία εναλλακτική πρόταση για τη στέγαση του 2ου Γυμνασίου.
Κατά τη διάρκεια της συζήτησης, πολλοί γονείς κατηγόρησαν τον κ. Παπατσίμπα, το ελληνικό προξενείο και το υπουργείο Παιδείας για αδιαφορία και απαξίωση του Ελληνισμού της Διασποράς.
Οι τοποθετήσεις, παρά τη συναισθηματική φόρτιση και την αγανάκτηση, παρέμειναν σε υψηλό επίπεδο, με επιχειρηματολογία που, όπως χαρακτηριστικά ειπώθηκε, «θα ζήλευε και η Βουλή των Ελλήνων».
Η γενική συνέλευση κατέληξε ομόφωνα στη σύσταση Συντονιστικής Επιτροπής, που θα εκπροσωπεί όλους τους Συλλόγους Γονέων και θα αναλάβει τη συντονισμένη δράση για το ζήτημα.
Μεταξύ των αποφάσεων που ελήφθησαν είναι
- η αναζήτηση νομικής συμβουλής,
- η προώθηση νομικών ενεργειών,
- η ενεργή δημόσια παρουσία,
- η δημοσιοποίηση των γεγονότων και η αποστολή επιστολών στις αρμόδιες υπηρεσίες.
Όλοι οι παρευρισκόμενοι γονείς υπέγραψαν το πρακτικό της συνέλευσης, δηλώνοντας αποφασισμένοι να αντιδράσουν δυναμικά σε κάθε απόπειρα κλεισίματος του σχολείου.












